puff.svg

Κουρασμένα Πόδια / Χρήσιμες Συμβουλές

  • Αποφεύγετε να φοράτε στενά παπούτσια με πολύ ψηλά τακούνια
  • Αν χρειάζεται να παραμείνετε πολλή ώρα όρθιοι, κάντε ανά τακτά χρονικά διαστήματα μερικά βήματα έστω και επί τόπου
  • Μην καταναλώνετε καθημερινά πολύ αλάτι. Υιοθετήστε την Μεσογειακή δίαιτα και καταναλώνετε πολλά φρούτα και λαχανικά.
  • Όταν ξεκουράζεστε, τοποθετείτε τα πόδια σας λίγο ψηλότερα από το υπόλοιπο σώμα
  • Κάντε ένα ποδόλουτρο με χλιαρό νερό σε συνδυασμό με μασάζ, μετά το τέλος μιας κουραστικής ημέρας
  • Αν έχετε φλεβική ανεπάρκεια, χρησιμοποιείτε κάλτσες διαβαθμισμένης συμπίεσης
  • Αν καπνίζετε διακόψτε το κάπνισμα
  • Φροντίστε να γυμνάζεστε τακτικά με 30 λεπτά περίπου αεροβικής άσκησης κάθε μέρα
  • Αν είστε υπέρβαρος φροντίστε να χάσετε βάρος με συνδυασμό άσκησης και διατροφής.
  • Αν αισθάνεστε τα πόδια σας να κουράζονται υπερβολικά και να πονάνε στο περπάτημα ή αν παρατηρήσετε αλλαγή στο χρώμα του δέρματός τους, συμβουλευτείτε άμεσα τον γιατρό σας.