puff.svg

Τενοντίτιδα / Χρήσιμες συμβουλές

• Αν εργάζεστε μπροστά σε υπολογιστή κάνετε συχνά αλλαγές στη στάση του κορμού και των χεριών.

• Χρησιμοποιείτε εργονομικό πληκτρολόγιο και ποντίκι.

• Αν εργάζεστε σε γραφείο σε καθιστή θέση προτιμήστε ένα εργονομικό κάθισμα που στηρίζει σωστά τον αυχένα και τους αγκώνες.

• Διατηρήστε το σωματικό βάρος σας στο ιδανικό. Να θυμάστε ότι οι τένοντες του σώματός μας κουβαλούν καθημερινά όλο το βάρος μας.

• Φροντίστε να γυμνάζεστε τακτικά, ανάλογα με την ηλικία σας.

• Πριν αθληθείτε κάντε καλό ζέσταμα με δέκα λεπτά αεροβικής άσκησης και διατάσεις των μυών. Μετά την άσκηση, επαναλάβετε τις διατάσεις.

• Γυμνάζεστε τακτικά με αεροβική άσκηση, περίπου τριάντα λεπτά κάθε μέρα.

• Αποφύγετε τις ασκήσεις με βάρη, αν δεν ακολουθείτε συγκεκριμένο πρόγραμμα υπό τις οδηγίες γυμναστή.

• Αν κάνετε γυμναστική με βάρη δώστε μεγάλη έμφαση στη σωστή εκτέλεση της άσκησης και δευτερευόντως στα «κιλά που σηκώνετε».

• Φοράτε πάντα παπούτσια καλής ποιότητας και στο σωστό νούμερο.


Αγγελος Π. Καρατζαφέρης, Ειδικός Παθολόγος/ Επιστημονικός Συνεργάτης για την υπηρεσία GET WELL Natural Corner
Αριστούχος Απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Ειδικότητα στην Εσωτερική Παθολογία στην Κλινική της Παθολογικής Φυσιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών